Το συγκινητικό γράμμα του Τανούλη στους φίλους του Άρη
Ένα γράμμα γεμάτο συναίσθημα και ευχαριστίες έγραψε ο Γιώργος Τανούλης στους φίλους του Άρη.Ο Έλληνας σέντερ που πέρυσι είχε περίεργη σεζόν λόγω σοβαρού τραυματισμού, θα φοράει και την επόμενη περίοδο τα κιτρινόμαυρα, θέλοντας υπό τις οδηγίες του Βασίλη Σπανούλη να εκτοξεύσει την καριέρα του.
Ο Τανούλης απευθύνεται στους φίλους του Άρη, τονίζοντας ότι είναι τιμή του να αγωνίζεται για τον σύλλογο, ενώ υπόσχεται σκληρή δουλειά προκειμένου να σταθεί αντάξιος της ιστορίας της ομάδας:«Κάποιες μέρες στις ζωές μας απλώς δεν είναι όπως όλες οι άλλες…
Με την καρδιά γεμάτη υπερηφάνεια, ανυπομονώ να ανταποδώσω στον κόσμο την αγάπη που μου έδωσε όλο αυτό το διάστημα του τραυματισμού μου, από το πόστο πλέον που πάντα ονειρευόμουν, φορώντας την φανέλα του ΑΡΗ και παλεύοντας γι’ αυτήν.
Θέλω να ευχαριστήσω τον οργανισμό του ΑΡΗ Betsson και όλους τους ανθρώπους της ομάδας που από την πρώτη στιγμή ήταν στήριγμα για μένα, που δε με άφησαν ποτέ και πίστεψαν σε μένα, δίνοντας μου την ευκαιρία μετά από μια πολύ δύσκολη χρονιά να επιστρέψω κάνοντας αυτό που αγαπάω.
Είναι μεγάλη τιμή στο νέο αυτό ξεκίνημα της ομάδας να αποτελώ μέλος της και το μόνο σίγουρο είναι ότι όλοι μας, με σεβασμό στον σύλλογο και κίνητρο τους στόχους μας, να δώσουμε στον κόσμο όσα επιτέλους του αναλογούν.
Οι υποσχέσεις νομίζω περισσεύουν σε έναν λαό που χόρτασε απ’ αυτές, οπότε το μόνο που θα ήθελα να πω στον κόσμο είναι ότι με το κεφάλι κάτω και σκληρή δουλειά, θα δώσουμε τα πάντα για να σταθούμε αντάξιοι της αύρας και της ιστορίας του συλλόγου που εκπροσωπούμε.
Γιώργος Τανούλης».
Περισσότερες ειδήσεις
23/6/2026 00:05
Ατρόμητος: «Έδεσε» τον Αμπαρτζίδη με νέο συμβόλαιο
22/6/2026 20:45
Λειψία: Ανακοίνωσε την πρόσληψη του Ντεμικέλις
Πείτε τη γνώμη σας: