Ο ΜακΚίσικ αποχαιρέτησε τον Ολυμπιακό: «Ο Πειραιάς μου έδωσε μια οικογένεια»
Έπειτα από επτά χρόνια γεμάτα τίτλους (4 πρωταθλήματα, 3 κύπελλα, 4 σούπερ καπ, 1 EuroLeague), μεγάλες στιγμές και έντονα συναισθήματα, ο Σακίλ ΜακΚίσικ αποχαιρέτησε τον Ολυμπιακό με ένα συγκινητικό μήνυμα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.Ο Αμερικανός γκαρντ, που φόρεσε τη φανέλα των «ερυθρόλευκων» από το 2020 και εξελίχθηκε σε ένα από τα πιο αγαπητά πρόσωπα της εξέδρας, ευχαρίστησε τον σύλλογο, την πόλη του Πειραιά και τον κόσμο της ομάδας για όσα έζησε όλα αυτά τα χρόνια.
Στο μήνυμά του υπογράμμισε πως ο Ολυμπιακός δεν του πρόσφερε απλώς μία ομάδα, αλλά μια δεύτερη οικογένεια, τονίζοντας ότι οι αναμνήσεις από τα πρωταθλήματα, τα Final Four και τις στιγμές που έζησε με τα ερυθρόλευκα θα τον συνοδεύουν για πάντα.
Αναλυτικά το μήνυμα του ΜακΚίσικ:
«ΕΠΤΑ ΣΕΖΟΝ. ΜΙΑ ΦΑΝΕΛΑ. ΕΝΑ ΣΠΙΤΙ.
Ο Πειραιάς μου έδωσε κάτι περισσότερο από μια ομάδα. Μου έδωσε μια οικογένεια.
Σας ευχαριστώ που με αγκαλιάσατε από την πρώτη ημέρα και κάνατε την Ελλάδα σπίτι για εμένα και την οικογένειά μου. Οι αναμνήσεις, τα πρωταθλήματα, τα Final Four και κάθε στιγμή στα ερυθρόλευκα θα μείνουν για πάντα χαραγμένα μέσα μου.
Για επτά σεζόν φόρεσα με περηφάνια το Νο77 και έδωσα τα πάντα για τον σύλλογο, την πόλη και τον κόσμο.
Ό,τι κι αν φέρει το μέλλον, ο Ολυμπιακός θα είναι πάντα κομμάτι μου.
Σας ευχαριστώ από καρδιάς.
Ολυμπιακός για πάντα.»