Αλβέρτης: «Έχουμε μπροστά μας πολύ δρόμο»
Μπορεί ο Φραγκίσκος Αλβέρτης να βρίσκεται στη Σύρο για το Aegean Basketball, ωστόσο το μυαλό του είναι στον Παναθηναϊκό, αφού φέτος οι πράσινοι επιχειρούν ένα νέο restart με τον Ζέλιμιρ Ομπράντοβιτς στον πάγκο τους.Ο πρώην αρχηγός της ομάδας, μίλησε για τη μεγάλη επιστροφή του Σέρβου προπονητή, τονίζοντας ότι αυτό ήταν μόνο η αρχή και πλέον υπάρχει πολύς δρόμος ώστε ο Παναθηναϊκός να φτάσει εκεί που θέλει. Ο ίδιος τόνισε ότι στόχος είναι το καλύτερο δυνατό, με έναν προπονητή που γνωρίζει άριστα την ομάδα:
«Έχουμε μπροστά μας πολύ δρόμο για να πάμε τα πράγματα εκεί που θέλουμε. Δεν μπορείς να ζεις στο παρελθόν. Ξεκινά μια νέα σεζόν με έναν προπονητή που τον ξέρουμε και μας ξέρει και πάμε να κάνουμε το καλύτερο δυνατό».